Hey Leute,
da Ruhmer Mike frogt ob er uns seine Spezln den Freitag a letztes Gastspiel im Proberaum obhoitn derfn, weil sie am Samstag erna Spülereu auf da GebParty hom. Ois kleines Dankeschön für die Umstände, hot er gmant, wird a Geschenk im Proberaum hinterlegn.
Oiso bitte sogn, fois wer wos dagagen hot.
MfG Dominic
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
1 Kommentar:
Wia san sicha net drinnen
Kommentar veröffentlichen