Seiten

Samstag, September 23, 2006

Gastspiel Absage

Hey Leute,

da Mike & seine Spezln werdn heid doch ned spün, nur für den Foi, dass wer frogt, wo die versprochene Kistn Bier ist.

MfG Dominic

PS: @ Hutter und Wurmi: S'Nächste moi bitte a weng zsamrama nochn probn, es hot ziemlich ausgschaut untn (Aschenbecher ausglaht, offene Bier untam Tisch, Stöpsl am Tisch)...

Keine Kommentare: