Hey Leute,
da Mike & seine Spezln werdn heid doch ned spün, nur für den Foi, dass wer frogt, wo die versprochene Kistn Bier ist.
MfG Dominic
PS: @ Hutter und Wurmi: S'Nächste moi bitte a weng zsamrama nochn probn, es hot ziemlich ausgschaut untn (Aschenbecher ausglaht, offene Bier untam Tisch, Stöpsl am Tisch)...
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen