Seiten

Donnerstag, September 28, 2006

Pearl Jam Konzert 25.Sept Stadthalle Wien

Wahnsinn, Wahnsinn, Wahnsinn,...

mir tan olle leid, die das versäumt haben. Nach wochenlangem Vorfreun und Pearl Jam CDs auf und ab spielen, wars gestern endlich so weit und mir 5 Deppen (Mike, Unts, Spezl vom Unts, Sabsl & i) san Dank oder Trotz Mike's Navigationskünste zur Stadthalle gfoahrn. Vorm Konzert homma nu an Überrschungs und Biertrink Besuch beim Paul einglegt und daun samma scho - wieda moi ohne Umweg - zur Stadthalle marschiert. Noch ana absolut coolen Vorband (Tarantula AD sensationelle Homepage), von der ma leider viel zu wenig gsehn hom - der letzte Song war glaub ich "La Casa Blanca" - is daun endlich los gaunga.
Da wir jo leidergottes Sitzplätze ghobt hom, woa zu Beginn die Stimmung a bissal unterkühlt, oba die mehr ois geile - für a original Seattle Grunge Band fost schon überhebliche - Lichtshow hot uns dafia mehr ois begeistert. Ab der ersten Zugabe daun woars vorbei mim Sitzn und daun is a bei uns hinten voi obgaunga, vor ollem wie da Sänger auf amoi mittn im Publikum hintn gstaundn is und "Last Kiss" brocht hot. Daun is a voi cool afoch durch die Leid aufd Bühne marschiert und weidagaunga is mit am Klassiker nochn aundan... Wahnsinn, Wahnsinn...











Setlist:
Set 1
Life Wasted, Corduroy, Rearviewmirror, World Wide Suicide, Comatose, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Severed Hand, Sad, Gods' Dice, Daughter, Jeremy, I Got Id, Parachutes, Wishlist, State Of Love And Trust, Why Go, Go
Encore 1
Last Kiss, Inside Job, Off He Goes, Black, Do The Evolution, Even Flow
Encore 2

Spin The Black Circle, Once, Alive, Fuckin' Up, Yellow Ledbetter(Little Wing)

Keine Kommentare: