damit ma am Montag ned planlos herumstehen, sollten ma uns was überlegen. Wir bräuchten noch 1,2 Lieder, die ned fad aber trotzdem ned zu heftig san. Vorschlag meinerseits:
- Pearl Jam - Black (MP3) (Rechtsklick - Ziel speichern unter)
MfG Dominic
Lautes Proben bitte in Zukunft nur noch am am Montag…………..…………………......……ab 18 Uhr Dienstag, Mittwoch………..…….….. ab 20 Uhr Donnerstag Freitag……….…………….ab 22 Uhr Samstag, Sonntag…………………… ab 15 Uhr Bitte neben Datum auch die ungefähre Uhrzeit posten!
8 Kommentare:
guads liadl
owa wer singtn Eddie Vedder???
Jo, d'Miri miassat sogn, ob si si des zuatraut!
hört si gut an! i glaub das des schaffen müste!!!! aber is a a weng zach auf dauer oder?!?????
najo i find irgendwie die Aussage:
James LaBrie ist für a Frau "unsingbar" und Eddie Vedder ist für a Frau singbar a bisserl seltsam.
Aber was solls, probiern könnens ma mal, bin ja da nicht so dass ich gleich alles ohne probiern ablehne... *g*
Wär noch ein Hit wennd Miri noch was dazu sagen würde.
Genau so wie die Aussage, dass ma a Dreamtheater Song covern kann, aber "i want you to want me" nicht... (unabhängig davon, dass ich "iwantyoutowantme" eh nicht spielen mag).
Wir können "the spirit carries on" gern probiern, aber es wird si noch nix anhorchn, da änderts auch nix dran, dass da du die gitarren angschaut hast...
Wir müssen auch "Black" nicht spielen, aber mir is es eh wurscht, dann spieln ma halt unsre 45 min gengan wieder... mir scheissegal...
hey leuts, bin erst heut wieder fähig online zu gehen - zum song: noch nie gehört!! - jajaja, kulturlücke, ich weiß, aber müsstets mir zum anhören mitbringen, lyrics kann i selber besorgen. was wird aus travis' "...baby one more time"? schon tot? hoffe doch nit, fänds sehr witzig. aber burschen, we're running out of time, is eh scho hinlänglich bekannt.
to Dominic:
nana brauchst ned glei stinkig werdn nur weil ma bei dem Thema
nicht einer Meinung san, oda soid
i bessa sogn nur weil i dir moi
dagegenred', des scheint dir überhaupt ned so zu taugn.
Mei Meinung is - falls i so ane
hobn deaf in unsrer Truppn - das wir jetzt, 10 Tog vorm Auftritt nix
mehr eininehma kenan außer wos total einfochs - wos Black definitiv ned is.
Dei Grund wor bei "the spirit
carries on" das es ned singbar sei und ned, dass es ned spielbar sei.
außerdem is "the spirit carries on" wirklich leichter - is glaub' i des afochste liad von Dream Theater überhaupt so "unglaublich" des für di a klinga mog
mi stinkt des oigemein au ois, weil i afoch die letzten Wochn dauernd neiche liadln vorschlog und kan passt wos... Und "The spirit carries on" is erstens unsingbar und zweiten vll spielbar oba vom sound kriagn mas nie hin...
Kommentar veröffentlichen